Odp: Nie warto kupować RIVY TNT2

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 13:02:35 MET DST

> Need For Speed III.
> Na tym samym komputerze identyczne sterowniki V3400 1024x768 jest ok
> w tym samym trybie V3800 nie wyrabia.

Do TnT2 używacie tych samych sterowników co do TnT1 ????

> Interesuje nas główinie D3d.

Jeśli robi się benchmarki danej karty to wykorzystuje się jej wszystkie API.
Może was nie interesuje OpenGL co nie oznacza, że wszyscy używają D3D
więc warto się zastanowić czy testy robi sie dla siebie czy dla innych.
Jeśli dla siebie to nie rozumiem po co pisac o tym na grupe.

> Nie mam 17 calowego monitora 800x600 w zupełności mi wystarczy.

Naprawde was nie rozumiem. Jak można kupować TnT2 z myślą o grach w 800x600
????

[...]
>Właściciel karty postanowił zwrócić ją do
> sklepu
> po prostu nie jest warta tak znacznych pieniędzy.

I co przyjeli ją spowrotem ??? :-)

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\