Re: W'98 i zajetosc RAM - problem

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 02:02:21 MET DST

> Ja z kolei gdzieś z rok temu czytałem w PCKurierze artykuł na ten temat i
> stało jak byk, że jądro NT było stworzone przez DEC (Digital Equipment
> Company). Z drugiej strony mój koleżka twierdzi uparcie, że NT i OS2 mają
> wspólne jądro, które Microsucks wyszarpał z IBMa.
>
> Jak to w końcu jest ?

Zgadza sie co do tego ze OS/2 i NT maja hmmm wspolne jadro :-)
IMHO jadro NT zostalo stworzone przez DECa (Digital Equipment
Corporation) a nie przez Caldre, jak ktos pisze powyzej.
Ale potem IBM i M$ mieli robic wspolnie jakis dobry OS, ale cos
sie im pochrzanilo i kazdy poszedl w swoja strone IBM w kierunku OS/2
a M$ w kierunku NT.