Re: Jaki Modem (tylko nie winmodem) i za ile ?

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 00:03:26 MET DST

> Obecnie mam:
> ZOOM COMSTAR SVD 33.6 ISA (faxmodem, speakerphone, voice, full-duplex,
pnp).
> Chcialbym zeby mial to samo tylko byl 56 i na PCI, sa takie modele firmy
> ZOOM ? Ile musze naszykowac gotowki ?

bardzo ale to bardzo odradzam ci modele 56k zoom, strasznie sie zeszmacily
poza tym kazdy modem pci=winmodem
:((
zdarzylo mi sie nawet widziec 2 windmodemy isa ! jedynym pewnikiem jest
modem zewnetrzny, z calego serca ;) polecam Diamond Supraexpress 56e PRO za
280zl

a jesli bardzo zalezy ci na tym pci to polecam firme lucent, robia jedyne
porzadne winmodemy (kumpel ma i naprawde jest wporzo), pingi w quaku w
granicach 120 juz na p166, dla porownania winmodem zoltrix phantom na p2 450
= lagi + ping ok. 400