Re: to nie zart...

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 22:45:02 MET DST

> Komputer gdy jest wlaczony sciaga mi jakies stacje radiowe. Co jakis czas
> slysze dobiegajace z glosnikow glosy, muzyke... Gdy wczesniej mialem
> komputer 486 odglosy te byly o wiele cichsze, po wymianie na lepszy
> sprzet
> sa o wiele glosniejsze i po prostu mi przeszkadzaja. Jak pozbyc sie tego
> komputera? Wkurzajace jest to, ze oni gadaja wylacznie po rosyjsku...

Prawdopodobnie masz w poblizu silne zrodlo sygnalu, najczejsciej nadajnik i
wzbudza sie wzmacniacz toru audio. Sproboj ekranowac komputer i glosniki.
Kiedys pracowalem w serwisie odleglym o 200 m od radia Manhattan,
wystarczylo wlaczyc glosniki aktywne i juz byla audycja. Sproboj tez
porozmawiac z lokalna agenda PAR ( Panstwowa Agencja Radiokomunikacji??),
oni dbaja( a przynajmniej powinni) o spokoj w eterze.
Pozdrowienia
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568 +48 604 324801