Re: Pentium III Socket370, K6-2 Pro i 115kb/s dla kazdego

Autor: JSZ (magic10_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 12:55:12 MET DST

Mariusz Mierzejewski napisał(a) w wiadomości:
<377BD68C.2A421EBD_at_psy.info.pl>...
>Witam
>Wlasnie sobie przegladam nowy numer PC Kuriera i czytam, i oczom nie
>wierze ;)))
>
>1. Pentium III na socket370
>Intel zapowiedział wypuszczenie Pentium III dla podstawki socket370;
>tlumaczy to zmniejszeniem kosztow produkcji i tym, ze dzieki tej nowej
>(he, he!) koncepcji umieszczania procesorow projektanci obudow beda
>mogli swobodniej ksztaltowac ich wyglad. Ma Intel tupet, nie ma co :)
>Na poczatku maja to byc PIII Socket370 (zwane tez PIII FlipChip) z
>zegarem 550 i 600MHz z FSB=100.

> [...]

1.Nie slyszalem otym ale zapewne chodzi oto zeby socket370 stal sie
standartem takim jak slot1. Hm wyprodukowali celerona na socket370 i
pewnie nie ma za duzego wziecia bo to gniazdo jest zniczym nie
kompatybilne oprucz Celka wiec... chcac poprawic sprzedarz i
spopularyzowac swoj nowy produkt teraz bedzie seria procesorow PIII pod
socket370... Co do obudowy hm watpie czy mozna im wierzyc...

2.Tylko ile plyt pod socket7 obsluguje w tej chwili ta czestotliwosc FSB
? Jest pare plyt ktore moga wyciagnac 112, nie pamietam ale 133Mhz tez
chyba bylo pare ale nie bylo ich zbyt duzo wiec na ten procesor trzeba
bedzie chyba jeszcze poczekac. Ale ja na razie czekam na K7 co prawda
bedzie pod inny socket ( slotA ), ale z zapowiedzi producenta wynika ze
bedzie to dosc ciekawy procek wiec moze warto poczekac ?

3.ISDN za stala oplate ??? Watpie a ile bedzie kosztowalo zalozenie ? W
tej chwili z checia zalozylbym sobie stale lacze pod ISDN oplata stala
byla by okolo 100zl a wlasciwie chyba w moim przypadku 70zl ( kosz
dzierzawy kabla i abonament ). Tylko trzeba kupic modemy ( 2 ) a ich
ceny podawane sa 1000zl, najtansze byly po chyba w cenie okolo 500 -
700zl tylko ze trzeba kupic 2. Akurat chyba koszty zwrocily by mi sie
ale najpierw trzeba miec te kilka tysiecy, a za podlaczenie tez sie
chyba z 500zl placi.
Mimo wszytsko jesli zmieniliby modemy i wprowadzili by dostep przez ISDN
bylby to krok w przyszlosc pytanie czy wprowadza to od razu w calym
kraju ... Po zmiana taryfikacji oplat nie jest taka trudna ale wymiana
kilku tysiecy modemow... Ale sam pomysl jesli tylko zostanie
zrealizowany jest wspanialy :))) Szczeze mowiac to w to nie wierze...
ale kto wie...
JSZ