Prosze o POMOC !!!

Autor: 2 (bigcobra_at_kki.net.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 21:26:11 MET DST

Witam wszystkich gotowych pomoc mi w pewnej sprawie.
Chodzi o program HyperSnap-DX PL wersja 3.30.01. firmy HYPERIONICS.
Moj problem polega na tym ze mam wersje shareware i potrzebuje kody
rejestracyjnego wiecie o co chodzi : licencja dla i oczywiscie kod
odblokujacy.
W zamian za to moge udostepnic kody rejestarcyjne do bardzo wielu
programow..
Z gory dziekuje.
CZEKAM NA ODPOWIEDZ na grupie, lub jezeli mozecie wyslijcie mi maila,
Oto MOJ Adres :
mzetcobra_at_friko6.onet.pl