Re: najcichsze CD-ROMy i DVD-ROMy ?

Autor: Grzesiek Gajewski (gayosek_at_free.com.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 21:03:23 MET DST

Nightmare napisał(a) w wiadomości: ...

>Wspolczuje klientom - mam nadzieje ze juz niedlugo...
>mam tego cd-rom'a i mam dvd toshiby - plyty ktorych on nie lapie i
pare
>innych extra firm jak cyberdrive etc. toshiba czyta bez zadnego
zajakniecia.
>Nie sluchajcie takich ....!

Przecież wcale nie namawiam ludzi na kupno Samsunga. Napisałem
wyraźnie, że lubi się często psuć. Ale z CDROMów to ma on najlepszą
korekcję błędów. Natomiast mogę polecic DVD Samsunga. Najlepszy odczyt
DVD. Hitachi się nie umywa. Toshiby nie testowałem.
Ja tylko polecam, nie namawiam.

--
Grzesiek Gajewski
gayosek_at_free.com.pl