Re: Pentium III Socket370, K6-2 Pro i 115kb/s dla kazdego

Autor: Mariusz Mierzejewski (gsd_at_psy.info.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 16:07:36 MET DST

ALGI wrote:
> hehe... przyłączam się do propozycji :)

He, he, o jacy wygodniccy :))
Codziennego serwisu na pewno nie bedzie - mam inne sprawy na glowie -
ale od czasu do czasu co ciekawsze nowinki to chetnie bede podsylac.
Fajnie by bylo, gdyby inni tez sie do tego przylaczyli;
Takie posty - dla odroznienia - mialyby w temacie, np. NEWS: blablabla.
I co Wy na to?
pozdr

--
Mariusz Mierzejewski