sterowanie HDD/CD

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 15:50:21 MET DST

Witam szanownych grupowiczów

Mam następujący problem:
jest sobie twardy dysk, napęd CD-ROM. Musi powstać urządzenie które będzie
porozumiewało się z tymże dyskiem poprzez jego złącze IDE bez pomocy PC-ta.
Zwracam się zatem z prośbą: czy ktoś zna jakąś literaturę z dokładnym opisem
za co jaki pin złącza odpowiada tzn np. na który pin jaki sygnal należy
podać zeby przesunac glowice, albo prostrzy jaki sygnal i gdzie podac zeby
otworzyc/zamknac CD-ROm i puscic play z plyty audio.

Zalezy mi na jak najwiekszej ilosci materialow zatem jestem wdzieczny za
kazdy adres w sieci, tytul czasopisma, ksiazki. Matrialy moga byc zarowno w
jezyku polskim jak i w angielskim.

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Piotr P.