Odp: Prosze o podpowiedz.

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 14:29:07 MET DST

Czemu właśnie streamer ?

Są o wiele ciekawsze urządzenia do archiwizacji które są szybsze i pewniejsze.

1. Napędy magnetooptyczne (MO) (nośniki jednokrotnego zapisu i wielokrotnego)
Są one bardzo szybkie (transfer kilka MB na sek. i bardzo długowieczen nośniki - do 50 lat) . Polecam

2. Nagrywarki CDRW

3. Napędy PD (np. firmy Teac)

Według mnie i mojego doświadczenia do archiwizacji nadaje się najbardziej napęd MO.
Jeśli nie masz zbyt dużo koasy to proponuje napęd PD firmy Teac (tzw. kombajn tj. nagrywarkaCD/NapędCD/Napęd PD)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Użytkownik Piotr Mućka <modepio4_at_eudoramail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bt0f3.6725$U5.102309_at_news.tpnet.pl...