Odp: Word97 robi bledy - pomozcie!

Autor: Max Zorin (Janusz.Zajaczek_at_spetech.com.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 13:38:11 MET DST

Użytkownik Czarek Krzesinski <cezary.krzesinski_at_eris.com.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:377fc991.1379950_at_news.tpnet.pl...
> Witam,
>
> Mam ogromy problem z glupim Wordem97
itd.

Moja rada moze wydac sie nieco glupawa i na pierwszy rzut oka nie zwiazana
jakby z problememi, ale...
Sprawdz czy nie masz gdzies w tekscie (a pewnie masz) wstawionych
aktualizowanych pol. A to: automatyczna numeracja strony i wszystkich stron,
aktualizowane pole daty, nazwe pliku itp. bzdety ktore sie same aktualizuja.
Tez mialem i mam nadal problemy, o ktorych napisales i zauwazylem, ze
wlasnie wywalenie tych pol daje zadziwiajaco dobre efekty jesli chodzi o
"stabilnosc" dokumentu Worda. Oczywiscie te pola (moze nie wszystkie?) sa
potrzebne ale wpisz je na koncu, kiedy juz bedziesz mial prace ustawiona jak
trzeba.
I powtorze za innymi: Word'97 to DZIADOSTWO, w ktorym da sie ladnie napisac
faks jedno lub dwu stronicowy!
Ja powoli przechodze na Lotusa (choc nie wiem czy sie sprawdzi).
I, ze dodam, tego typu problemy (rowniez z Excelem) poruszalem pare razy w
oddziale M$ w Polsce i Frankfurcie nawet. NIC ICH TO NIE OBCHODZI! Nie ma
wiec co liczyc na pomoc serwisu. :-(

Pzdr:
Max Zorin