Re: zmiana modemu 14.4 na 33.6- jest sens ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 07:55:29 MET DST

On Wed, 30 Jun 1999 11:09:00 GMT, souljah_at_box43.gnet.pl (< Szybki >)
wrote:

>Czolem !
>
>Czy jest sens zmieniac modem 14,4 na 33,6.
>Modemu uzywam wylacznie do newsow.
>Zastanawiam sie wiec, o ile zmiana modemu przyspieszy sciaganie newsow

To zalezy. Nie bierz raczej zadnych bajeranckich amerykanskich
kombajnow typu USR czy Motorola - maja niemily zwyczaj wykladania sie
na marnych liniach (czyli u nas w Polsce :-): znajomy ma USR 33,6 i
NIGDY nie udalo mu sie polaczyc na wiecej niz 9600 na linii, na ktorej
moj Zoltrix 28,8 zawsze chodzi na full. Z kolei w pracy mam zgryzy z
zewnetrzna Motorola - jak potrzeba wyslac jakis duzy plik czy cos
pewnie sciagnac, to podlaczamy do kompa starego Zyxela 14,4 :-)))
Tak ze jesli juz masz zmieniac modem, polecam cos sprawdzonego na
naszych liniach: Zyxela i (troche mniej) Zoltrixa. Jesli stac Cie,
bierz model zewnetrzny - nie natniesz sie na jakies WINgowno.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl