Odp: SB Live i trzaski

Autor: Długi (dlugi_at_smelcom.lowicz.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 18:35:49 MET DST

Użytkownik Grzegorz Waclawski <jagy_at_friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:H_Sd3.2805$X71.45714_at_news.tpnet.pl...
> mam rozwiązanie: mój SBLIVE też trzeszczał jak cholera ale po wyłączeniu
> udma dla dysków twardych i CDROM przestało jak ręką odjął . Powodzenia,,,,
>
> --
> Grzesiek waclawsg_at_wizard.ae.krakow.pl
> Użytkownik Pawel <pav_at_proximum.krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:7koj5c$gpc$1_at_druid.ceti.com.pl...

> przy

CZe!!!

  I to ma być rozwiązanie?!?!
Przyznaje Ci rację ten sposób pomaga w 100%. Ten sposób znałem od czasów gdy
miałem starą dźwiękówkę (podobny problem), nie wysyłałem tego na grupę, gdyż
nie jestem zadowolony z takiej solucji, praca bez UDMA to straszny spadek
wydajności (zrób testy z i bez DMA w SiSoft Sandra99, i wyciągnij
odpowiednie wnioski). Trzeba znaleść jakieś inne rozwiązanie.

Ps.
Czy zauważyłeś, że trzaski występują najczęściej na płytach z Via
VP3/MVP3???
Podobno na iBX ten problem nie występuje, ale jeszcze nie testowałem.