Odp: __ POMOCY - Rysa na CD !!

Autor: XaTrix (xatrix_at_friko7.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 20:10:04 MET DST

> Przy polerowaniu strony z danymi mocno uważaj na stronę przeciwną (z
> opisami). Zazwyczaj uważa się, że trzeba pilnować strony z danymi, ale tam
> jest 0,5 mm tworzywa a po przeciwnej tylko 0,1 mm zabezpieczenia i farby.
> Jak zrobisz rysę od strony opisów, nic już nie pomoże bo zniszczysz
fizyczna
> strukturę zapisu

Co fakt to fakt, dostal jeden gosc plytke btc z nfs3, nawet jej do kompa nie
zdazyl wsadzic, tylko od razu zacza ja podpisywac (DLUGOPISEM zrobil napis
grubosci 0,5mm) i potem sie dziwil ze ma chyba cos nie tak z cdekiem
(napedem) bo przeciez co moze stac sie plycie ;) Gdy to zobaczylem az
chcialo mi sie plakac jak mozna byc tak madrym (inaczej).....

Pozdrawiam XaTrix