Re: GSM z laptopem

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 18:10:06 MET DST

Krzysztof Muchorowski wrote:

> Dzień dobry wszystkim,
>
> Mam następujące pytanie: mam laptopa z portem infrared oraz GSMa z
> takowym portem, Nokia 6110. Jak kupowalem tego GSMa to mi powiedzieli,
> ze latwo bede mogl korzystac z tego telefonu jako modemu. Teraz jak
> tam bylem to mi powiedzieli, ze to nie takie proste bo musze kupic
> jakis interfejs, software itp. za okolo 1500 zlotych!
>
> Czy jakas zyczliwa dusza moze mi przyblizyc zagadnienie? Chetniej na
> priva, bo nie zagladam czesto na te liste i moglaby mi odpowiedz
> umknac.
GSM mozna laczyc z laptopem przez pcmcia/ kabelek rs lub irde
Masz irde to nie potrzebujesz kabelka , ani pcmcii.
Potrzebujesz soft ncds 2.0 Nokii, czyli winmodem .
Opcje irdy ustawiasz w windach, opis dla win98 jest na liscie.
I tyle.
Cena pcmci jest wysoka, jak napisales.
Zatem irda jest najtansza.
Jacek