Re: AMD rulez!!!

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 17:52:34 MET DST

MarKoz wrote:

> AMD jest strasznie zawodny i niektore progsy na nim nie dzialaja!
> Intel is COOL
> mialem obydwa!
> teraz mam celerka wczesna partia 266 oc 412 na P2B! i jeszcze zaden AMD nie
> pobil mnie w wynikach!

po prostu błędy AMD nie pokrywają się z błędami Intela.
Programy są tak pisane, żeby omijać błędy Intela
i oczywiście są optymalizowane pod Intela.

Czasem bardziej się opłaca kupić niekoniecznie
to, co jest lepsze... ;)

To tak jak różnica między Windą a Linuksem:
pod Intela jest więcej softu ;)))

Artur