Re: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 17:48:18 MET DST

Dnia Thu, 1 Jul 1999 13:25:07 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Ja tez, dlatego kombinuje z nowa wersja BH6, a nie na przyklad z ..tfu..
>P3B ;)

No nie, az tak to nie :) Od Abitowej SM5, poprzez SM5-A, PX5 i obecna
BH6 najbardziej kusilo mnie.. Soft Menu - leniwy ze mnie czlowiek a
lubie sobie poeksperymentowac z czestotliwosciami, a coz to za zabawa
z (tfu!) zworkami i pochylaniem sie pod stolikiem ;)

Asus kiedys tez wypuscil bezzworkowa parte plyt /na TX/ ale szybko
wycofal bo byly niestabilne :)) Ale pewnie zdazyli juz "to" dopracowac
/jakies nieuki - dlugo im to zajelo ;>> / i P3B moze byc niczego sobie
:)
Poza tym ten nowy bios.. ja tak lubie nowalijki a stary Award juz mi
zbrzydl, wiec moze przy nowym czipsecie.... ;)
.. ale tylko wowczas, gdy bedzie dostepna tak duza ilosc ustawien fsb
jak w nowych plytach Abita. A jesli juz sa takie ustawienia w plytach
na BX to zapewne beda i w nowych - Asus tu musi sie podciagnac :)

>Wlasnie, wakacje - nareszcie troche czasu, by na spokojnie zajac sie
>kompikiem :)))

Mhm :)

>458 z C366 to standard - a gdyby tak cos mniej typowego wycisnac? Zawsze
>to przyjemniej...A, oczywiscie nie mowie tutaj o nietypowym dla C366
>ustawienia 5.5x66 :)))

:))
Nie, ja nic na sile nie bede podkrecal. Jak dziala max. na 5.5x83 to
niech tak dziala. Zadnego Peltiera nie wloze i nie dam na procka 2.3V
zeby miec te 550MHz..

>Taka rozmontowana obudowa wyglada bardzo profesjonalnie.

U mnie juz wyglada :) Miliard kabli z tylu /karta tv, sieciowa, modem,
grafika, muzyka/, obudowa otwarta a z boku wiejacy do srodka duzy
wiatrak pokojowy ;))) Nie powiem, w nocy robi to wszystko niezly szum
:)

>A jakbys jeszcze
>dolozyl taka wielgachna plytke z peltierem i kilkoma wiatrakami, to
>komputer przypominalby stare, amerykanskie krazowniki szos z
>superchargerem nad maska :)

Lubie stare amer. samochody, ale komputerowi oszczedze az takiego
widoku i podkrecania :) Znacznie przedkladam stabilnosc /sprzetu,
drajwerow/ nad te kilka mozliwych fps w grach czy kilka sekund w
nakladaniu filtra w fotoszopie :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl