SBlive - skąd te trzaski

Autor: Marcin Nowicki (helperm_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 13:43:49 MET DST

Kupiłem SBlive value, zainstalowałem, uruchamiam SB Live! Experience coby
posłuchać co ona może, a tu jakeś TRZASKI; np. gdy słucham efektu chorus (na
dźwięku bez chorus też są trzaski).
Kombinowałem ze slotami (oddalić kartę od wszelkich innych), ustawieniami
BIOS-u (BIOS defaults, SETUP defaults) i nic - trzaski są nadal. Gdy
uruchamiam Windows'owy odtwarzacz i ładuję The Microsoft Sound.wav też
słyszę trzaski. CO JEST GRANE??!!!
To samo w grach.
Mam FIC-503+ z MVP3, uaktualniony BIOS, uaktualnione sterowniki płyty
głównej, procesor AMD K6-2 350, Win95, itd.

CO SIĘ DZIEJE I CO Z TYM ZROBIĆ???
SB LIVE I TRZASKI - COŚ TU NIE GRA. CZY KARTA WALNIĘTA?

PROSZĘ O ODZEW!!!
mój email: helperm_at_friko6.onet.pl