Re: PROTEST !!!!

Autor: Kefas (polpio_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 13:00:53 MET DST

Jack the Ripper <borjak_at_promail.pl> wrote in message
> <big ciach>
> Zamiast wypisywac te bzdury na powaznych listach zasmiecajac je
marnujac
> niepotrzebnie cenny czas moglbys opublikowac swoj smieszny "protest"
na
> jednej z list dyskusyjnych CHIP-a.
> A tak to ja protestuje przeciwko takim bucom ktorzy kompletnie nie
znaja i
> nie przestrzegaja Netetykiety.

 Wieam,

     Kolego, widze, ze masz duzo pieniazkow, (tatus pewnie ma), a malo
rozumu .Pisze te slowa "ktos" z listy CHIP-a .A moze Tatus z
Teklekomuny?
Co do reszty : naucz sie, jak sie slowo pisze, zanim innych tresci uczyl
bedziesz :-)
BTW, Nie wiem, co do listy CHIP-a "cierpisz", wiem tylko jedno, im
szybciej ostatni telekomunista z Polski zniknie, tym dla nas lepiej
będzie...

----
Kefas  ICQ 25954707