Re: AMD

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 10:20:20 MET DST

Hej!

Pael <pael_at_box43.gnet.pl> w artykule news:i0te3.3185$U5.50008_at_news.tpnet.pl
pisze...
> Wiesz Artur, tak się składa, że mam akurat procesor AMD K6-2.
> A to, że intel jest monopolistą nic nie znaczy, NIC.
> Nie znaczy to również, że jego procesory będą zawsze najlepsze
> (zresztą już nie są bo K7 już jest).

To skocz do sklepu i sobie kup. ;-P
Możesz też skorzystać ze sprzedaży wysyłkowej, bo
w Polsce tych procesorów niet, a skoro mówisz, że
już są, to pewnie masz na myśli, że można je kupić. ;-)
I nie zapomnij o zakupie nowej płyty głównej... ;-P

Patrząc na cenę K6-III można się zapytać: ile to będzie
kosztowało?

> Zabacz zresztą sam:
> http://www.pc.com.pl
> http://amd.strefa.pl
>
> Athlon (czyli K7 jak kto jeszcze nie wie) jest o około 50% szybszy od P3 z
> tym samym zegarem we WSZYSTKIM (sorry INTEL).

Tak mało? AMD K6, według testów AMD, był o 100% szybszy od Intela
w stałoprzecinkowych i nieznacznie lepszy w zmiennoprzecinkowych.
Jak wyglądała rzeczywistosc? Każdy wie.

--
Pozdrawiam
ZED