Re: Internet via Aster City - opinie

Autor: Przemyslaw Starczewski (pstarcze_at_ddc.daewoo.com.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 09:46:26 MET DST

Bobby wrote:

> [...]
> ma uzytkownikow, kompletnie w..... Nic ich nie interesuje i nic z tym
> nie robia. Jestesmy (my uzytkownicy) bezsilni. Wzieli od nas kase za
> instalacje i jest jak jest. czyli nie ma internetu !!! Oczywiscie
> znajdzie sie pare osob ktorym dziala lepiej, ale zdecydowana wiekszosc
> to osoby z ciaglymi problemami z polaczeniem itp. Odradzam wiec
> wszystkim. Utopicie kase, a pozniej nerwy beda was zjadac ze
> zaplacilisie 500 baniej i ze nie macie w praktyce dostepu do
> internetu, i nic nie bedziecie mogli na to poradzic. Pozdrawiam

Wypowiedz innego uzytkownika :

"No tak czasami problemy sie zdarzaja. Aster jest podpieta do Polpak-T
(i
zazwyczaj tam rodza sie problemy).
Ponadto starzy uzytkownicy aster'a przyzwyczajeni sa do niebotycznych
transferow (wtedu bylo malo osob i testowane
bylo niezalezne lacze satelitarne do USA)
Notabene lacze satelitarne bedzie niedlugo uruchomione na stale."

> Bobby - uzytkownik Aster City Net

Dzid