Re: zmiana modemu 14.4 na 33.6- jest sens ?

Autor: Zbigniew Wasiak (abc_zbywas_at_bigfoot.com)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 09:07:19 MET DST

< Szybki > napisał(a):

>Czy jest sens zmieniac modem 14,4 na 33,6.
>Modemu uzywam wylacznie do newsow.
>Zastanawiam sie wiec, o ile zmiana modemu przyspieszy sciaganie newsow

Jeśli wiesz ze bedzie Ci chodzil na 33,6 i jesli pobieranie newsow
pozera Ci wiecej niz 2 impulsy (bo rozumiem ze najpierw sciagasz
naglowki to mysle ze warto zmienic na jakis niezbyt drogi.
Najlepiej od kogos pozycz i potestuj, albo sproboj dogadac sie w
sklepie ze jak nie spelni Twoich wymagan to oddasz.
Ja zmienilem zyxela 14,4 na zlomtriksa 56,6 (ale router dostepowy ma
tylko 33,6) i roznica jest kolosalna. Teraz sobie czasami serfuje jak
rowniez odbieram/wysylam binaria.

--
pozdrawiam
Zbyszek                  ICQ # 38233060