Re: PROTEST !!!!

Autor: Filip Pisarski (pisarek_at_gratis.lm.pl)
Data: Thu 01 Jul 1999 - 01:25:38 MET DST

Mialem nie pisac na ten temat ale caly dzien mnie to gryzlo.

>Jak nisko musiala upasc gazeta komputerowa, by po raz pierwszy (chyba) w
>swojej historii reklamowac taki produkt ?!?!?!

Gazety reklamuja najrozniejsze produkty, ktore sa roznej jakosci a w kazdej
reklamie przeczytasz, ze to ten akurat produkt jest najlepszy. To wlasnie w
gazetach komputerowych nie powinno sie umieszczac reklam kart graficznych,
monitorow, modemow, drukarek itp.

>Czy znow uslyszymy ze Nikt za to nie jest odpowiedzialny, a numery 6 i 7
>wydano bez nadzoru ??!!!

Szykuje sie dodatkowy etat w redakcjach: odpowiedzialny za nie umieszczanie
reklam papierosow.

>Dla mnie jest to SKANDAL i powinny posypac sie czyjes glowy !!!

Nadchodza czasy inkwizycji.

FILIP

PS. Nie pale, nie bede palil a tej reklamy nawet nie zauwazylem (a Michal to
chyba tylko reklamy przeglada)

  May the forsa be with You!