BIOS mi sie kasuje!-co zrobic?

Autor: Adam Bernau (abernau_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 18:28:48 MET DST

Witam!

Mam problem. Za kazdym razem, gdy uruchamiam komputer mam skasowany BIOS i
musze go za kazdym razem od nowa ustawiac. Co jest grane? Raz mi sie udalo i
jeszcze po 20 minutach po wylaczeniu komputera i powtornym wlaczeniu BIOS
nie byl skasowany. Myslalem, ze akumulator sie wyczerpal, ale po dzialaniu
komputera przez kilkanascie godzin bylo to samo. Mam plyte Chaintech 5TDM.
Czy ktos wie co jest grane? Z gory dzieki.

Pozdrawiam: Adam Bernau
abernau_at_polbox.com
http://www.free.polbox.pl/a/abernau
ufo_mozg_tybet_religie_thexfiles_elektronika