Re: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 18:01:25 MET DST

Dnia Wed, 30 Jun 1999 12:50:40 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał/a:

>Nie wiem jak Tobie, ale mnie by sie przydalo troche nowych magistral - moj
>C300A sie lekko burzy przy szynie 124 (a szkoda mi ganiac go na 2.6V),
>wiec przypuszczam, ze 117/118 byloby jak znalazl :) Z kolei znajomy ma
>C366, ktoremu tez sie 100 nie podoba. A 95? Czemu nie sprobowac?

Jasne, jak masz nature odkrywcza to jazda :))
Ale na powaznie - jestem bardzo zadowolony z BH6 - wymiana na nowy
rev. pociagnela by jakis koszt, a teraz wakacje, oplaty etc.. No i
zwolnilem sie z pracy :) To raz.
Dwa - moj C366 w slot1 przy 100MHz FSB nie dziala, wiec mam watpliwosc
czy przy 95MHz by dzialal.. moze, ale pewnie po zwiekszeniu napiecia a
tego nie bede robil bo wole stabilnosc i spokoj z 458MHz i z 2.0V niz
mozliwe 522(?) i powiedzmy 2.2V czy 2.3V.
Trzy. Zeby zmienic mojego C366 Slot1 na C366socket370 dzialajacego z
100/95MHz FSB musialbym kupic dobra sloketke, poszukac takiego, ktory
by dzialal przy tej czestotliwosci oraz.. zmienic obudowe /i nowy
koszt/, bo do mojej midi atx procesor z przejsciowka sie nie zmiesci
:) chyba, zebym odkrecil zasilacz, ale jakby to wygladalo :)
Cztery. Jeszcze kilka dni i bede mial inet w kablowce, wiec moj pecet
nie bedzie wylaczany dniami, moze i tygodniami - obecnie mam go
sprawdzonego, doszlifowanego i bezblednie dzialajacego a nowy
procesor, inne FSB, sloketka to nowe testy, sprawdzanie etc. - juz mi
sie nie chce, a przynajmniej nie podczas lata :)

Tak jak pisalem na poczatku - BH6 mi odpowiada /zreszta jak wszystkie
poprzednie plyty Abita, ktore mialem/ i prawdopodobnie zmienie ja
dopiero wowczas gdy "dotrą" sie plyty glowne na nowym czipsecie Intela
- moze koniec roku.. chyba, ze amd'kowski Athlon okaze sie w koncu
prawdziwa konkurencja dla Intela to moze... ;))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl