Odp: Odp: Odp: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 16:05:52 MET DST

Cześć,

> Wlasnie - smiales podwazac? :)

Ja? Nigdy! :-)

> A wiem, widzialem w akcji - swietna plyta pod warunkiem, ze sie komputera
nie wlaczy :)

Tak jest. Abit'a nawet zaryzykowałbym uruchomić :-)

> To byl skrot - ponizej 100MHz jest 1/2 i 1/3, powyzej 1/3 i 1/4. Ale tylko
w kilku podstawowych niestety :(

O to chodziło :-) Nie każdy chwyta takie skróty :-)

> A co Ty sie tam znasz :)))

A to w sam raz nie ma znaczenia :-) Argument jakiś jest :-)

> Zeby P3B byla konkurencyjna, to powinna byc w cenie PCChipsa ;)

Dlatego jest bezkonkurencyjna :-) I nie P3B tylko P3B-F :-)

Niemalże klasyka czterodimmowa :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."