Re: Nowy wirus ???

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Wed 30 Jun 1999 - 16:36:43 MET DST

Mr. Free <mr_free_at_friko6.onet.pl> wrote:

> 1. Nie moge sformatowac zadnej dyskietki. Po dojsciu do 99% wyskakuje
> komunikat "Unable write to BOOT", chwile mieli, niebieski ekran i po
> wcisnieciu ESC lub ENTER brazowo zielona kasza na ekranie
> (kwadraciki). Dyskietki chodza ok na moim drugim kompie (i nie sa of
> coz zabezpieczone przed zapisem)

czy de/instalowales cos nowego ?
czy otwierales jakies nowe dokumenty word/excel ?

> 2. Czesto uruchomienie jakiegokolwiek programu zresetuje system.

mozesz kilka podeslac do wirus_at_mks.com.pl ?

czy w trybie ms-dos mozesz sformatowac dyskietke ?
jesli tak, to podeslij tez format.exe

> Jak cholera moge sprawdzic czy mam tego wira czy to tylko Win 98
> palmuje ??? No i czym go usunac ? Bo jesli bede czekal na swiezsze
> definicje do antywirow to moge ktoregos dnia zobaczyc komunikat "Non
> system disk or disk error" lub jeszcze cos gorszego...

kopie zapasowe musisz miec zawsze,
bo jesli to poczatki objawow padu dysku twardego ???

ponowna instalacja windows nie oznacza formatowania dysku
a jedynie deltree /y/s c:\windows
i potem c:\program~1
:))))

--