Re: Odp: PROTEST !!!!

Autor: T.Zon (zonzi_at_supermedia.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 16:07:56 MET DST

"Grzegorz Góra" wrote:

> No cóż, pieniądz potrafi zdziałać wiele, widocznie Camel zabulił całkiem
> solidnie CHIP'owi - dziś nie ma miejsca na sentymenty i Naczelny Twardziel
> Rzeczypospolitej mógłby tą dyskusję skwitować jednym "...co wy k... wiecie o
> handlowaniu...". Faktem jest jednak, że CHIP podupada z miesiąca na miesiąc.
> Jakby tracili na koncepcję pisma... Subiektywnie: odkąd z redakcji dał dyla
> p. Marek Zimnak {nie chcę mówić, że od momentu, kiedy stery w swoje ręce
> wzięła p. Ewa Dziekańska...} CHIP dziadzieje. Kiedyś przecież było to
> [...]

Porownujac lipcowy PCWK i CHIP. CHIP wygrywa spokojnie - za testy
dyskow i niezly artykul o SB Live. PCWK ... Coraz mniej czytelna szata
graficzna i malo co ciekawego do czytania. Bede musial rzucic okiem na
Entera po dluzszej przerwie.

Sami Chipa krytykowalismy kilkakrotnie z uzasadnionych powodow ale
IMHO idzie coraz w lepszym kierunku a nie gorszym. Moze za kilka lat
uda im sie osiagnac poziom C't ??

Pozdrawiam

PS. Jak dla mnie wielblady sa swietne chociaz pale papierosy
konkurencji.

ZoNzi at benchmark.ceti.pl
B3D http://www.benchmark.ceti.pl
"There is no spoon ..."