Odp: Co z tym AMD ,przeciez jest NAJLEPSZE

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 15:33:50 MET DST

Cześć,

> A wszyscy tak narzekają na WDC.

Ja nie. Ale bądźmy szczerzy, w swoim czasie co ok. siódmy wracał do
producenta po miesiącu pracy.

> Jakie są szanse, że zanim się coś posypie, będą zauważalne kłopoty?

Nie ma sensownej odpowiedzi. Sprzęt Ci się nie zniszczy. Możesz co najwyżej
od nowa instalować oprogramowanie na dysku lub zwalić kilka cd-r'ów.

> Wielkie dzięki, zaraz ściągnę coś nowszego. :)

Od tego warto zacząć. Szalejący kusor wkurza mocno.

> Jeśli taki był w najnowszym Chipie albo Enterze, to właśnie taki mam.

Build 436.

> nie zawsze :-)

Sure? Każdy ma swoje przyzwyczajenia :-)

> Jeszcze jedno: Twoje rady nie pomogą mi w uruchamianiu dosowych gier :(

Po pierwsze musisz mieć pewność czy dana gra może w ogóle działać w
konkretnym trybie. Próbujesz odpalić przez okno DOS czy startujesz w trybie
tekstowym? Czy masz dobrze zinstalowaną emulację dosową SB? Jak z
zarządzaniem pamięcią? Jak z trybem VESA? itd. Najpierw trzeba sprawdzić
gdzie leży problem.

> Artur

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."