Odp: Odp: Co z tym AMD ,przeciez jest NAJLEPSZE

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 14:53:47 MET DST

Cześć,

> Testy wykazały (...trochę chyba ryzykowałem...), że dysk chodzi
> bez wyłączania UDMA (o dziwo).

Z moich 6-ściu WD-ków tylko jeden miał problem więc chyba nie dziwo.

> Nagrywarki jeszcze wtedy nie miałem i miałem inny CD (chyba Toshiba).
Nagrywarka chodzi zdaje
> się w Pio 3 (obniżyć?).

Nieee. Najpierw przetestować. Jak dysk wytrzymuje UDMA na szybkim PCI to
tylko szybciej będzie podawał dane. Jak nagrywarka nie będzie robiła
kłopotów to nawet pewniej będzie nagrywał.

DirectX.

> Na razie nie udało mi się znaleźć żadnych sterowników (szukałem na
> www.ati.com, ale nie mam pojęcia, jak tam znaleźć coś o starszych
> produktach).

Najnowszy : v4.11.2560 RC np. z
http://support.atitech.ca/drivers/3drageIIc.html
Starszy : v4.11.2548 z Polski :
ftp://ftp.supermedia.pl/pub/quakeworld/3d_hardware/ati/drivers/w82548en.exe

> DirectX mam w wersji 6.0 (chyba), ale przedtem miałem 5.coś.
> Sterowniki... żeby nie skłamać... chyba 1.20, ale piszę z pamięci.

DirectX zmień na 6.1. Chodzi dobrze więc nie ma co zwlekać.

> Wiesz, ile razy reinstalowałem system na tym komputerze? :)
> No ale faktycznie, zawsze używałem tych samych driverów.

No właśnie. Co gorsza zawsze robisz to ... tak samo :-)

> Artur

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."