Odp: Odp: Odp: Asus czy Abit ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 13:19:36 MET DST

Cześć,

> Moja 1.01 jest stara, bo ma 9 miesiecy, a dobra, bo ja mam - badziewia nie
kupuje :)))

Ten argument jest niepodważalny :-)

A. Bo to Abit ;>

j.w.

B. Cena

Zgadza się. Polecam BXCel PCChips. Jeszcze tańszy :-)))

> C. dzielnik 2/3/4

Tylko się nie zagalopuj :-)

> Nie wiem jak Tobie, ale mnie sie to baaardzo podoba

Bardzo. Ale podziękuję. Nie może być dobra bo jej nie mam :-))))

>. A P3B nie kupie, bo imho chwilowo za duzo kosztuje, nawet jak na Asusa :)

Jest w cenie najdroższych Abit'ów. Nikt Ci nie każe kupować :-) Abit BH6
jest świetny :-)

> a u niego od razu - przez caly weekend mialem co godzine telefon z
zachwytami :)

Zdażało się ... :-)

> Miejmy nadzieje, ze czegos w niej przy okazji panowie z Abita nie zrabali,
jak np. w BX6-2.

Co zrąbali?

> Chektor

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."