Odp: PROTEST !!!!

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 11:07:27 MET DST

Cześć,

> Protest przeciwko reklamowaniu papierosow w czasopismie CHIP !!

W sam raz średnio mnie to interesuje co reklamują w czasopiśmie technicznym.
Znacznie bardziej mnie irytuje merytoryczna jakość wielu informacji z tego
czasopisma. Ale o tym już było wielokrotnie ...

Dziś dodatkowo się zagotowałem. Znajomy poinformował mnie, że zamierza kupić
kartę graficzną Matrox G400 bo świetnie współpracuje z wolnymi procesorami.
Testowałem wiele kart ale G400 przebił wszystko co widziałem w kwestii
zapotrzebowania na szybki procek. Na pytanie skąd te rewelacje znajomy
odpowiedział : przeczytałem w Chip'ie. Jeśli to prawda (nie czytam tego
szmatławca) to kolejny gwóźdź do ich trumny.

> Michal Szpala

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."