Odswiezanie na Viper550

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 09:12:31 MET DST

Hej !

Nigdy wcześniej nie miałem Viper'a więc mnie to nie interesowało, ale
teraz mam pożyczonego na 2 tygodnie i mam pytanie - jak zmienić
częstotliwość odświeżania karty pod windą? Normalnie w ustawieniach
karty (zaawansowane\karta) jest szybkość odświeżania, ale są tam tylko
ustawienia domyślne, optymalne, 60, 72, 75 i 85Hz podczas gdy na
pudełku jest napisane że karta wyciąga nawet 200Hz!

I drugi problem - coś chyba jest skaszanione z driverami D3D. Np. w
need for speed: high stakes na początku obraz czasami sobie "mrugnie",
ale podczas gry jest ok. Może ma problemy z synchronizacją?
We właściwościach karty w zakładce 'Diamond 3D' Vertical Sync jest
enabled, ale może to dotyczy tylko tego testu? Jak to zmienić?

I sorry jeżeli to już było, ale wcześniej naprawdę się tym nie
interesowałem. W takim razie poprosiłbym o odpowiedź na priva, żeby
nie zaśmiecać grupy.

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
         "Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95."