PROTEST !!!!

Autor: Michal Szpala (szpala_at_polbox.com)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 09:46:17 MET DST

          PROTEST
          -------

Protest przeciwko reklamowaniu papierosow w czasopismie CHIP !!

Jak nisko musiala upasc gazeta komputerowa, by po raz pierwszy (chyba) w
swojej historii reklamowac taki produkt ?!?!?!

Czyzby Ktos musial zarobic "smierdzace" pieniadze ????
Czy brakuje na rynku firm zwiazanych z rynkiem komputerowym ????
Moze stwierdzono, ze nie ma o czym pisac ??? - skoro sie nie potrafi !!!!
Czy znow uslyszymy ze Nikt za to nie jest odpowiedzialny, a numery 6 i 7
wydano bez nadzoru ??!!!

Dla mnie jest to SKANDAL i powinny posypac sie czyjes glowy !!!
Roznie oceniano To czasopismo, ale ostatnie posuniecia zasluguja na
najgorsza krytyke !!!

Jezeli sa osoby zgadzajace sie z moja opinia prosze o powielenie tego listu
(moze jakies wlasne uwagi) wyslanie do redakcji TEJ gazetki pod adres:
                             chip_at_vogel.pl
redaktor naczelny: dziekanska_at_chip.pl
zca -//- : kubiszewski_at_chip.pl

P.S.
     Z powodu ogromnego zbulwersowania w/w sprawa pozwalam sobie rozeslac
PROTEST na kilka grup dyskusyjnych.

Michal Szpala
szpala_at_polbox.com