Re: Co z tym AMD ,przeciez jest NAJLEPSZE

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 09:21:30 MET DST

ZED wrote:

> Miałem i mam W98 i pamięć PC100 6ns dobrej firmy.
> Problemu już nie mam, bo dziadostwo sprzedałem i
> kupiłem C366_at_550 i Abita BH6 - chodzi jak burza i
> superstabilność... ;-)

Ja też mam C366 (bez podkręcania, ale nie nazwałbym
tego sprzętu stabilnym. :( 486 działało stabilniej.
A to coś się kaszani ze wskaźnikami myszy, a to
nie mogę jakichś sterowników zainstalować, a to
jakiś krytyczny wyjątek... trochę się naoglądałem
blue screenów. No i jeszcze nie chce mi chodzić
prawie żadna gra dosowa.
C366_at_366, Abit BX6, SB Live!
Może to wina tego, że mam badziewną kartę graficzną? -
ATI Rage II C 8MB

Artur