Re: Procesory

Autor: jenot_at_box43.gnet.pl
Data: Wed 30 Jun 1999 - 09:08:36 MET DST

HB <hubed_at_polbox.com> pisze:
> Za male pieniadze (oczywiscie wzglednie male) moge zmienic Pentium 100 na
> IDT WinChip 200. Z tego co wiem mogą obydwa chodzic na tej samej, starej
> plycie. WinChip ma zaimplementowane rozkazy MMX, które mozna wykorzystac na
> plycie nie obslugujacej PentiumMMX.
> Czy to jesty rozsadne?
> Czy ktos ma doswiadczenia z procesorami WinChip?
> Co mage zrobic innego?

Działa także winchip2 (MMX i 3dNow!). Sprawdzałem na LuckyStar FX...
225 dawał się podkręcić na 240 (z pastą silikonową), bo mimo, że
maksymalnym mnożnikiem na płycie było 3.5x, to procesor traktuje
to jako 4x. Po wymianie z iP120 na Winchip2 225_at_240 jestem bardzo
zadowolony (no, może nieco rozczarowuje prędkość operacji
zmiennoprzecinkowych).

> Hubertus Blues

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński
Windows without X is like sex without partner