Re: duże dyski a 486

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 07:38:39 MET DST

siedar wrote:

> ISTNIEJE JESZCZE INNA EW.
> Firmy produkujace plyty glowne wypuszczaja nowe wersje BIOSOW do
> starych plyt, aby mogly obslugiwac LBA.

Czy sam upgrade BIOS-u załatwi tu wszystko?
Kiedyś chciałem dys 10,1 GB podłączyć do komputera Dell
(nie pamiętam dokładnie modelu, mógłbym to sprawdzić)
Pentium 133. Znalazłem najnowszy BIOS, okazał się
identyczny jak ten, który miałem. Zadzwoniłem do
supportu Dell-a i tam się dowiedziałem, że ten komputer
nie obsłuży całego dysku ze względu na ograniczenia
hardware'owe (nie BIOS).

Artur