Re: tragicznie wolny dysk

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_strefa.com)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 21:01:34 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Jeszcze jedno pytanie: próbowałeś różnych kabli?

Różnych kabli na dwóch różnych komputerach. Jeden oparty jest na płycie
Asus'a TXP4, drugi na Shuttle HOT-591P ver. 2. Dysk specjalnie połączyłem
najkrótszym kablem jaki miałem, zaktualizowałem nawet bios'y.

Formatowanie nic nie pomogło, mało tego nawet zdjęcie i ponowne założenie
partycji nic nie dało. Sprawdzanie spójności dysku w fdisku trwało 5
minut!!! (na moim sigejcie 4G trwa to najwyżej minutę).

Problem robi się coraz poważniejszy bo nie mogę znaleźć gwarancji!!!

--
Krzysztof Grad       http://www.strefa.com/kmg
kmg_at_strefa.com  UiN: 4720636  Częstochowa