Re: to nie zart...

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 15:27:24 MET DST

Cześć,

Andrzej D <and_at_bellatrix.com.pl> wrote in article
<Bw_d3.3081$X71.52594_at_news.tpnet.pl>...
> Komputer gdy jest wlaczony sciaga mi jakies stacje radiowe. Co jakis czas
> slysze dobiegajace z glosnikow glosy, muzyke... Gdy wczesniej mialem
> komputer 486 odglosy te byly o wiele cichsze, po wymianie na lepszy sprzet
> sa o wiele glosniejsze i po prostu mi przeszkadzaja. Jak pozbyc sie tego z
> komputera? Wkurzajace jest to, ze oni gadaja wylacznie po rosyjsku...

Problem jest znany, i nie chcę straszyć, ale cholernie trudny do usunięcia
(zwłaszcza na odległość). Co mozesz popróbować:

1. Podłącz komputer do gniazda z uziemieniem (o ile tego jeszcze nie
zrobiłeś);
2. Wyłącz wejście karty dźwiękowej w mikserze, jak nie pomoże, to zewrzyj
wejście (kupujesz pasującą wtyczkę, zlutowujesz wszystkie końcówki w środku
razem, wtykasz wtyczkę w gniazdo wejścia) - to nie jest niebezpieczne dla
karty ani komputera;
3. Odłącz wszystkie kable od komputera z wyjątkiem sieci i monitora, jak
pomoże to wtykaj po kolei kable, może w ten sposób znajdziesz, którędy
łapie.

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf_at_globe.net.nz)