Re: TPsa i nowa taryfa

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 11:05:51 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> to chyba za czasów telefonów na korbkę i zamiast
> central_automatycznych, central za pulpitem których siedziały panie z
> słuchawkami na uszach. =;)

A mnie się zdaje, że jak jeszcze chodziłem do liceum, to można było
za jeden impuls rozmawiać dłuuuugo... Liceum skończyłem 4 lata temu.

A nie pamiętasz, jak impuls kosztował ok. 100 zł, a z automatu można
było dzwonić za 20 - bo jeszcze nie było żetonów, a 20 to była
moneta o największym nominale?

Artur