Re: Co z GIELDA w Warszawie?

Autor: ALGI (planes_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 09:58:10 MET DST

Dnia Mon, 28 Jun 1999 13:36:18 +0200, "Pixel" <pixelek_at_friko.internet.pl>
napisał(a):

>Slyszalem, ze ja gdzies przeniesli z powodu budowy jakis drapaczy chmur. Czy
>to prawda a jesli tak to gdzie gielda z Grzybowskiej pojechala???

Co do giełdy (raz a porządnie ;) :

1) parking zamnięty i budują
2) duża część (ta lepsza :) przeniosła się na boisko _za_ szkołą
obok na boisku już od jakiegoś czasu handlowali - teraz ciut sie ścisnęli..

oprócz tego na tym boisku za szkołą rzędy były porozstawiane bardzo szeroko
(jak byłem) a oprócz tego jest jeszcze sporo miejsca (także z boku za
szkołą... tego drugiego boku :)

po prostu ci co bardziej zapobiegliwi handlując na starym placu płacili też
za miejsce na terenie szkoły - mimo iż nie używali ale teraz mają i już...

3) ci mniej zapobiegliwi zostali "wypędzeni" za klub "Stodoła" :)
Ale IMHO spora część mogła by się jeszcze zmieścić na terenie S.P. przy
Grzybie 35 :)

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl