Odp: problem z drukarkami HP..

Autor: Piotr Gruszczyński (piotrg_at_piltech.com.pl)
Data: Tue 29 Jun 1999 - 08:53:51 MET DST

To prawda !
Zabrudzenie paska kodowego prowadzi do problemów z pozycjonowaniem karetki
(niezaleznie od typu drukarki)

Jednak odsetek takich przypadków jak Twój , dla HP670 /690 jest niewielki
w stosunku do problemu o ktorym wspominalem wczesniej.
Opinię opieram o praktykę kilkudziesięciu przypadków.

--
Piotr Gruszczyński           piotrg_at_piltech.com.pl
                 www.piltech.com.pl
> Witam,
>
> Wedlug mnie jest to cos innego...
> Zdazylo mi sie kiedys, ze zabrudzeniu ulegl pasek za karetka
(prawdopodobnie z
> niego jest odczytywana aktualna pozycja glowicy drukujacej).
> Objawialo sie to:
> - uderzeniami w ogranicznik,
> - problemami przy pobieraniu papieru (aby pobrac paier glowica musi
znalesc sie
> w skrajnym lewym polozeniu),
> - zgrzytami.
>
> Po wyczyszczeniu tego paska objawy ustapily.
>
> pozdrawiam,

Uzywam