Re: Epson?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 09:12:44 MET DST

>Erwin <erwin_m_at_friko4.onet.pl> w artykule
>news:bISc3.4504$9h.61655_at_news.tpnet.pl pisze...
>
>Kup HP 710 v 720 - _zero_ problemów.
Nie myl go. Chce kupic 640 lub 700 Epsona.

>Epson jest bardzo drogi w eksploatacji...
A HP jest tani???

>I nie patrz na testy w gazetach, bo tam
>opierają się głównie na danych producenta
>lub na ilości stron wydrukowanych w pracy
>ciągłej. Epson często czyści głowice i zapychają
>mu się dysze, jeśli ma dłuższą przerwę w drukowaniu,
>trzeba marnować atrament na czyszczenie.

Mam juz Epsona od 4-5 lat. Teraz kupuje tusze pelikana. Wiez mi, ze tansza
eksploatacje ma tylko dobra laserowka. W HP mozesz sie jedynie bawic w
dolewanie strzykawka.

>Jeszcze raz: do domu najlepszy jest HP...
Nie. W domu najlepszy Epson, w biurze HP.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl