Re: Jaki CDROM?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 22:41:15 MET DST

Sat, 26 Jun 1999 13:09:53 +0200, "PeterPan" <peterpan_at_friko.onet.pl>
napisał[a]:

>Widze ze nie tylko ja umoczylem. Mialem to dziadostwo ;(. Tak mnie wq.... ze
>doigral sie i w koncu wyp... go z komputerka :))). Teraz mam Hitachi *24 i
>jestem z niego bardzo zadowolony. Dosc topornie wyglada ale chodzi jak burza
>:))). Moge jeszcze polecic LG. Kumpel ma i ku mojemu zdziwieniu chodzi to to
>cicho i bezproblemowo.

A wiecie, że problem z tymi cholernymi Samsungami jest prawdopodobnie
rozwiązywalny?
Zdarzyło mi się kiedyś, że mi zworka (czy też śrubka) upadła na
szufladkę, a że CD-Złom był otwarty od minuty, to się automagicznie
zamknął. Ponieważ rzęził i zgrzytał, to go otworzyłem, pogmerałem
paluchami, wyciągnąłem obce ciało i skręciłem z powrotem. No i przez
dobry tydzień chodził jak burza i robił problemów, mimo, że nic
konkretnego w nim nie zrobiłem.
On ma jakieś niedoróby w mechanizmie, ale na tej podstawie mam
wrażenie, że może to być względnie łatwo uleczalne.
Mój Szajsung właśnie leży na stole przygotowany do czynności
diagnostycznych, bo na parę dni mam Toshibkę.

BTW: nie wie ktoś, czy jak go uruchomię bez pokrywki, to laser mnie
może spopielić? ;-) A tak poważnie, to badając, co źle działa, będę do
niego musiał zaglądać podczas pracy. Jak bardzo ten laser może mi na
oczka zaszkodzić? Bo szczerze mówiąc jestem nieco przywiązany do moich
czopków i pręcików.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl