Do posiadaczy DVD !!!

Autor: Marek Litwin (litwin_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 16:06:03 MET DST

Witam wszystkich maniaków DVD !

Chciałem się podzielić moimi wrażeniami po zainstalowaniu napędu DVD Samsung
6x/32.
Mój zestaw to Abit BH6, celeron 300A(450),Riva TNT Viper TV-out,
64 DIMM, WD 8,4GB.

Do przetestowania kupiłem płytkę z filmem US Marshals (Tommy Lee
Jones,Wesley Snipes) firmy Warner Bros o ile się nie mylę.

Użyłem programu SoftDVD najnowszej wersji dedykowanej dla Diamondów.

Moje wnioski:
Na moim sprzęcię (zarówno na monitorze jak i TV -29") obraz w 100% skali
określił bym na co najmniej 90%. Tylko w niewielu przypadkach bardzo
dynamicznej pracy kamery były małe opóznienia objawiające się "łamaniem"
obrazu - co jednak w ogóle nie przeszkadza w oglądaniu.
Jeżeli ktoś ma obawy czy odtwarzacz DVD pójdzie dobrze bez dekodera to muszę
go uspokoić i powiedzieć NAPRAWDĘ WARTO !!!

Ale w moim przypadku - w celu osiągnięcia "cyfrowego orgazmu"- brakuje mi
czegoś o co chciałem was zapytać.

Jak najtaniej (o ile to wogóle możliwe) mogę mój sprzęt dopalić do 100%
jakości filmów DVD???
Czy rozszerzenie pamięci z 64 do 128MB coś da? Może zmienić program do
odtwarzania (jaki aktalnie najlepszy)? Pogrzebać coś w ustawieniach ?

Bardzo proszę o jakąś radę !!!
Z góry dziekuję !

Marek Litwin
litwin_at_priv.onet.pl