Odp: Nie warto kupować RIVY TNT2

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 12:40:21 MET DST

Cześć,

> Need For Speed III.
> Na tym samym komputerze identyczne sterowniki V3400 1024x768 jest ok
> w tym samym trybie V3800 nie wyrabia.

??? Nie spotkałem się z takim cudem. Natomiast można bez problemu skaszanić
konfigurację w samym NFSIII. Sugeruję zrobić kilka testów w 1024x768x32 na
poniższych grach i sterownikach np. 2.03 lub 1.91 aby otrzymać pewność czy
wszystko jest w porządku z kartą. Jaki to komputer?

> Interesuje nas główinie D3d.

Porównawcze instrukcje Timedemo znajdziesz w : Expendable, Turok 1 i 2,
Unreal, Incoming, Forsaken i wielu innych.

> Jakiś obraz daje na pewno na pewno też nie jest idealny.

Jeśli użyjesz tylko 3DMark to niewiele. Jako składowa kilku testów OK
(oczywiście tylko jego część a nie ogólna punktacja).

> Nie mam 17 calowego monitora 800x600 w zupełności mi wystarczy.

Jak jeszcze do tego komputer jest poniżej poziomu Intela 400MHz to można
spróbować podważać zasadność finansową TnT1 a o TnT2 nie wspominam.

> po prostu nie jest warta tak znacznych pieniędzy.

Masz. TnT2 nie jest kartą uniwersalną, dobrą do wszystkigo i do każdego
sprzętu. W wielu przypadkach w ogóle nie rozwinie skrzydeł i inwestucja może
być po prostu chybiona.

> Bobo

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."