Odp: Nie warto kupować RIVY TNT2

Autor: bobo (radzymin_at_friko7.onet.pl)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 11:41:22 MET DST

> 1. Jak chcecie testować karty do gier to do testów użyjcie ... gier :-)

Need For Speed III.
Na tym samym komputerze identyczne sterowniki V3400 1024x768 jest ok
w tym samym trybie V3800 nie wyrabia.

> 2. Jak chcecie mieć obraz szybkości użyjcie kilku testów na obydwu API

Interesuje nas główinie D3d.

> 3. 3DMark jako uniwersalna wykładnia szybkości jest nieporozumieniem

Jakiś obraz daje na pewno na pewno też nie jest idealny.

> 4. Zupełnym nieporozumieniem jest spodziewana duża różnica w tak śmiesznej
> rozdzielczości?

Nie mam 17 calowego monitora 800x600 w zupełności mi wystarczy.

PS

Nie mieliśmy zamiaru podważać czyichś pomiarów ani tym bardziej kompetencji
chcieliśmy tylko zwrócic uwagę, że coś z tą kartą jest nie tak może to
tylko
jakiś felerny egzemplarz, (Na pewno coś Wiesz o płytach A-trenda których nie
Jesteś
wielbicielem), może sterowniki. Właściciel karty postanowił zwrócić ją do
sklepu
po prostu nie jest warta tak znacznych pieniędzy.

Pozdrawiam :
Bobo