Re: Odp: 2xCeleron?

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Mon 28 Jun 1999 - 09:48:24 MET DST

Kris wrote:

> Cześć,

> Dlaczego tak twierdzisz? Czytałem, że jeno tylko 2 a nie 4 jak Professional.
> Prawda to? Win 2000 to nowa wersja NT więc dlaczego nie?
Dla uscislenia i unikniecia nieporozumien ;-).
Chodzilo mi o najslabsza wersje W2k - a ta raczej nie bedzie wspierala
wieloprocesorowosci - przynajmniej jako oficjalny release. Z przyczyn
czysto marketingowych (jak to podli imperialisci z M$ na czele maja w
zwyczaju ;-).
Co do nazwy moglem sie pomylic (i sie pomylilem). Dokladne uscislenie
terminologii w poscie RS i tego bede sie trzymal.

A co do oficjalnego release - znan jest historia z roznica pomiedzy NT
4.0 Wkst i Server. Mysle, ze podobny numer moze byc i z
wieloprocesorowoscia W2k - trzeba bedzie pomieszac, namieszac,
zakombinowac i wyjdzie co trzeba...
Chyba, ze unifikacja linii Windows bedzie dotyczyla tylko nazwenictwa
produktu, a kody zrodlowe beda inne dla Professional ;-) i pozostalych.

> I IMHO nie będzie.
I z tego tez powodu (marketing) W2k Professional nie bedzie wspieral.
Obym sie mylil... ;-)

> W Win 2000 będą musieli dać najnowszy DX bo nie sprzedadzą pod strzechy.
> Aktualna beta ma IMHO DX5 ale MS twierdzi, że w chwili wydania może nawet
> będzie z DX7.
Masz racje. Ale czy nie bedzie to tak, ze DX7 (bo pwenie bedzie to juz
jego czas ;-) bedzie dolaczany tylko dla W2k Proffesional, a do wyzszych
nie?
I numer bedzie taki jak z wieloprocesorowoscia (czyli kombinacje) ???

> PS. Są przejściówki S370->Slot1 umożliwiające odpalenie dwóch Celeronów PPGA
> pytach Dual.
Stop. Czegos nie rozumiem.
Sa przejsciowki Slot1->S370. Ale w druga strone ???? Po ostatniej
zapowiedzi Intela, ze do konca 1999 wycofa sie z produkcji procesorow
Slot1??
Chyba, ze Ci sie machnelo i mialo byc odwrotnie ;-). Albo z innego
kierunku patrzymy - ale to juz kwestia filozofii ;-)).

Tyle
Ficio