Odp: Problem wyłączania z FIC VB-601-V

Autor: jaras (jarasgb_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 18:03:37 MET DST

Użytkownik Piotrek Szymański <szyman_at_free.polbox.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7l249p$ke3$1_at_info.nask.pl...
> Hi!
>
> Mam komputer z płytą ATX FICa jak w subj. i BIOSem Awarda 4.51PG.
> No i jeszcze mam problem.
> Nie mam instrukcji do modelu płyty z tym BIOSEM.
> Otóż, gdy wyłączam komputer za pomocą przycisku Remote Power to przy
> ustawianiu w BIOSie Instant-Off następuje jakby reset komputera. Kabelki z
> obudowy są podłączone do płyty dobrze, ale komputera nie da się
wyłączyć!!!
> (No oczywiście za pomocą hardpowera da się).
> Czy ktoś wie jak należy ustawić opcje w BIOSie aby softpower go wyłączał?

> [...]
hAJ
Ustawienia masz dobre wiec pozostaje tylko "clear cmos data"

jaras
P.S. Co miales na mysli piszac "...nastepuje jakby reset komputera" albo
reset albo nie. Sprawdz jeszcze raz kabelki gdyz na plycie bywaja dwa
miejsca do ktorych mozna je polaczyc (jedne piny odpowiadaja za wylaczanie a
drugie za usypianie)