Odp: Odp: Odp: Mysz

Autor: Roman Kostrzewa (kos_at_friko4.onet.pl)
Data: Sun 27 Jun 1999 - 16:50:25 MET DST

Użytkownik Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <spam.hater_at_dummy.domain> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3774e914.20950162_at_news.icm.edu.pl...
> Thu, 24 Jun 1999 21:50:06 +0200, "Roman Kostrzewa"
> O ile wiem (a wiem, bo mam) w starszych wersjach Norton Utilities
> (dosowych, a więc takich, jakich można oczekiwać w sytuacji nakładania
> Win95 na DOS 6.22) nie było scandiska i defraga tylko speedisk (sd) i
> ndd - nie wiem, jak jest teraz, bo od kiedy dodali Geniego przestałem
> lubić NU :-(. Jeśli nawet instalacja Windows zmienia im nazwy, to u
> mnie tego nie zrobiła.

Oczywiście tak jest i teraz, przepraszam za niedokladność.

> mysza nie działa w NC5. Mam rację?

Tak.

> A to pewnie tu jest pies pogrzebany!
> Mscmouse.drv, to sterownik ze starego Windows - pewnie to on tu
> szkodzi. W żadnej instalacji Win95 go domyślnie nie ma. Jest na płycie
> Win95 w... chwileczkę... już mam! \DRIVERS\INPTDR\MOUSESYS\.
> To stary, szesnastobitowy sterownik, taki sam, jak w Windows 3.x.
>
> Spróbuj zmienić sterownik myszy na inny. Jeśli możesz przestawić myszę
> w tryb dwuklawiszowy, zrób to i zainstaluj "Mysz szeregową
> standardową", jeśli nie możesz - spróbuj zainstalować "Mysz szeregową
> Logitech".

Oczywiście sprawdziłem, mysz działa prawidłowo w okienku DOS ale ustawienie
ma dwuklawiszowe. Potrzebuję jednak trzech klawiszy które wykorzystuje w
AutoCadzie. Jedyny driver jaki znam dla 3-klawiszy mojej myszy to Mouse
System Mouse. Znajduje się on także na plytce instalacyjnej Win98 a i
obecnie A-4Tech ten driver poleca do obsługi 3 klawiszy swoich modeli.
Nie wiem czy i inne myszy ustawione na 3 klawisz mają ten sam problem jak
moje. Jest to całkiem możliwe a to onaczałoby, że rozwiązanie leży w
Windows.

> przyznasz, że swój pierwszy post napisałeś dość mało konkretnie (mam
> na myśli to o szesnastobitowych systemach).

Przepraszam, ale tak w skrócie w pracy uzywamy nazewnictwa dla róznych
wersji Windows95

kos